3 In Others / General

Fangirl moment and more ;)

This made me very very happy while taking a break from reading. 😀

And last but not least, THIS

T.O.P is soooo awesome and generous with fan service!! ^^ I don’t believe one can be 100% similar on stage and off stage, but T.O.P is displaying some real awesome talent and attitude on stage ^^
*fangirl moment*

Was feeling rather drowsy but the clips woke me up~! I was looking through the site stats and I realised there are actually google searches for ‘hangukdrama’ and ‘hangukdrama wordpress’ 😀 Didn’t ever think that people will search for my site~~ Thank u!!

Okay, back to my reading!

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply
    mishmash
    7 December, 2010 at 12:30 AM

    The first video was kind of awesome. LOL. I have not seen any of the other kpop stars let their fans get THAT close.

    I swear the whole time I was watching Baker King, all I could think about was TOP when Ma Jun was on screen. XD

    P/s : It sometimes feels kind of wrong for me to still be fascinated by the current batch of idols.
    I’m from the Shinhwa/HOT period ROFL

    • Reply
      hangukdrama
      7 December, 2010 at 7:53 AM

      yeah i was pretty surprised too! And it was for a relatively long period of time too! hahaha i only watched the child version of Baker King before all the angst killed me xD

      hahaha i feel the same way in some sense. Big Bang is my era but erm the upcoming idols are alittle too young for me. xD

  • Reply
    mishmash
    7 December, 2010 at 11:36 AM

    I know what you mean about the angst. At one point I felt like I was watching a HK drama serial with better looking ppl XD.

  • Leave a Reply